vrijdag 7 september 2012

Andrelon Haard & Hoofdhuid lijn

Andrelon is laatst uitgekomen met een nieuwe lijn shampoo. Deze zullen jullie vast wel op de reclame hebben gezien?
Het gaat over de haar en hoofdhuid lijn.


Gezond haar begint met een gezonde hoofdhuid.

Er zijn 3 soorten shampoo's in de lijn, Volume maxx, sensitive en repair.

Het uiterlijk van de shampoo's zijn prima, hetzelfde als de normale shampoo alleen nu in het wit.



Volume maxx is voor fijn en futloos haar, repair is voor droog en beschadigd haar en sensitive is voor normaal haar en een gevoelige hoofdhuid.

Ik heb ze alle 3 een tijdje gebruikt. Natuurlijk los van elkaar. 

Wat ik er van vind:
Ik zeg het eerlijk ik merk geen verschil tussen deze 3.
Ik heb zelf fijn en futloos haar dus ik was erg benieuwd naar de volume maxx, maar helaas ik krijg er geen volume door.
En mijn haar is erg snel vet daarom gebruik ik altijd van Andrelon een shampoo voor vet haar en die werkt prima.
Maar van deze krijg ik erg snel vet haar dus ze zijn niet geschikt voor mij.

Ik vind het erg jammer dat ze voor mijn haar niks doen, anders was het echt een goede uitvinding...

De Andrelon haar en hoofdhuid shampoo's kosten € 4,29 p/st. En zijn verkrijgbaar bij de drogisten en supermarkten.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails