zaterdag 18 augustus 2012

Yves Rocher Bio Culture Bio

Yves Rocher komt uit met een nieuwe lijn, namelijk de Culture Bio lijn. Deze lijn bestaat uit 6 producten.
Ik heb voor jullie de body scrub en een gezichts creme.


Body Scrub:


  
De body scrub zit in een grote handige tube van 150ML.
Het uiterlijk ziet er ook leuk uit , je ziet meteen dat deze bij de bio lijn hoort.

Er is ook een doorzichtig deel in de tube zodat je goed de scrubdeeltjes ziet.:

  
Het is een doorzichtige gel met hierin rode en donker bruine scrub deeltjes. Dit zijn volgens Yves Rocher gemalen pitten.

Wat ik er van vind:
Ik heb deze scrub meerdere malen onder de douche gebruikt. 
En de scrub brengt makkelijk aan, wel moet je in het begin oppassen dat de gel snel van je handen afglijdt. 
De scrub voelt goed aan op mijn huid, niet te hard maar net goed.
De geur is fris en zoetig, ook erg lekker.

Nadat ik klaar was voelt mijn huid inderdaad goed zacht aan. Deze ga ik zeker elke keer gebruiken! Ik ben fan!

Deze scrub kost €10,90

Hydraterende gezichts creme:

  
Deze gezichtscreme zit in een tube van 50ML. Wat voor je gezicht prima is. En je hebt van deze creme ook niet veel nodig.

De creme zelf is wit:


Mijn mening:
Het is een vrij stevige creme. Je hebt maar een klein beetje nodig voor je gezicht. De creme heeft niet echt een geur, je ruikt haast niks. Dat vind ik prima voor mijn gezicht.
Nadat ik de creme heb aangebracht voelt mijn gezicht lekker zacht aan en worden mijn velletjes minder.

Deze creme kost €12,90

En het leuke is van deze lijn; bij aankoop van een product uit de productlijn Culture Bio wordt er ergens ter wereld een boom geplant.!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails