dinsdag 21 augustus 2012

Review:2TH Picks

Toen ik laatst bij de tandarts was vertelde zij mij dat ik moest gaan stokeren. 'Oh oké' dacht ik bij mij zelf dat doe ik wel. Maar wat vind ik die houten tandenstokers verschrikkelijk, ik ben altijd bang dat ze kapot gaan of splijten en dat je dan splinters in je tandvlees hebt (geen idee of dat kan ;)). 
Maar nu heb ik iets heel handigs namelijk! plastic tandenstokers die niet kunnen breken of splijten!


In de verpakking zitten 2 doosjes met elk 60 stokers.

Op de achterkant van de verpakking staat wat handige informatie:



In elk doosje zitten er dus 60 stokers.

Het doosje zelf is erg handig, sluit goed.

De platic tandenstoker:


  

Deze plastic tandenstoker bevat 2 kanten, 1 normale en 1 met een soort van borsteltje.

Wat ik er van vind:
Het is wel even wennen want deze doen bij mij pijner dan de houten maar dat is gewoon even wennen. Het borsteltje aan de andere kant kan ik helaas niet gebruiken omdat mijn tanden te dicht op elkaar staan maar als je tanden 'normaal' staan lukt dat wel.
Ik gebruik ze nu elke avond voor het tandenpoetsen.

1 doosje ligt nu thuis en de andere op de camping.

De 2TH Picks kosten € 5,79 voor een pakje van 120 stokers (2 doosjes) en is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails