dinsdag 14 augustus 2012

Review: Essence Peel Off basecoat

Toen ik het persbericht las over de nieuwste Essence collectie genaamd Ready For Boarding was ik erg benieuwd naar de peel off basecoat, het leek me erg handig.!

Ik heb de peel off basecoat gebruikt en vandaag review ik deze voor jullie.




Hoe werkt het:?
- Je brengt een royale laag van de base coat aan. Als je het aanbrengt is het wit.
- Laat deze dan 10 minuten drogen, dan wordt de basecoat ook transparant.
- Lak dan je nagels in een kleurtje, laat dit goed drogen.
- Als deze droog is kan je het eraf trekken.


Zoals ik hierboven het beschreef zo heb ik het ook gedaan. Als je het aanbrengt ziet het er zo uit:

Heel lelijk...

Maar na 10 minuten ziet het er zo uit:

Helemaal transparant, soms nog een beetje wittig, daar had ik het dikker gelakt.

Nou toen ging ik mijn nagels lakken met het roze kleurtje uit de collectie. Ik heb 1 laagje aangebracht.

Toen het droog was ben ik het gaan proberen, en ja hoor het lukte! je kon het eraf pulken. Helaas niet als 1 geheel dat zou beter zijn geweest.



Het ziet er vet grappig uit zo..

Doordat het niet als 1 geheel eraf gaat ben je nog best lang bezig, met remover gaat het toch sneller.

Het is leuk verzonnen van Essence maar ik ga het denk ik niet verder gebruiken omdat het gewoon te lang duurt voordat alles er goed af is.

Deze peel off basecoat kost € 1,79 en hoort bij een LE dus op=op.

Wat vinden jullie ervan?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails