woensdag 29 augustus 2012

Golden Rose en Wibra Magnetische Nagellak

Vandaag laat ik jullie 2 magnetische nagellakken zien. 1 van het merk Golden Rose en 1 van de Wibra.



 Beide zitten in een doosje. Qua uiterlijk vind ik die van Golden Rose mooier en steviger.


De magneten:

Die van de Wibra is het grootst, hier kan je 1 vinger in doen en dan de magneet boven je andere vinger houden. Die van Golden Rose is vrij klein en moet je gewoon vast houden.

Wibra:

  
 In het begin lukt het niet zo goed zoals je ziet op de 1e en 2e nagel. Daarna ging het opeens veel beter en ziet er mooi uit.
Het is maar 1 laagje. 
Je hoeft maar heel kort de magneet erboven te houden.

Deze magnetische nagellak kost €3,99 en is verkrijgbaar bij de Wibra.

Golden Rose:

  
Op mijn wijs en ring vinger heb ik 1 laagje en op mijn middelvinger en pink heb ik 2 laagjes.
Met 2 laagjes is het erg mooi, vooral me pink is goed gelukt.
Ook hoef je bij deze de magneet er kort op te houden.

Deze kost €5,95 en is bij ons in de winkel verkrijgbaar.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails