vrijdag 10 augustus 2012

Essence Color en Go Old VS New.

Gister zagen jullie ze al voorbij komen in mijn Duitsland shoplog, de nieuwe Essence Colour en Go nagellakjes!
Vandaag vergelijk ik de oude met de nieuwe.






Aller eerst het uiterlijk, daar is Essence echt mee vooruit gegaan, eerst had ik zo'n mijn twijfels maar toen ik ze in het echt zag zien ze er goed uit. Ook de inhoud in meer geworden, ze bevatte eerste 5ML en nu 8ML. En ja de prijs is hierdoor ook op hoog gegaan, de oude kostte €1,29 (1,25 in Duitsland) en nu kosten de nieuwe €1,55 in Duitsland, de prijs in NL zal ook rond die prijs zijn. Waarschijnlijk €1,59.

Dan het kwastje, dat is echt de grootste verbetering, ze hebben namelijk een breed kwastje en dat vind ik persoonlijk erg fijn lakken, ook kan je een goede boog maken bij je nagelriemen ermee.

Hieronder op de foto's zie je het kwastje van de nieuwe en van de oude:

  

Wat een verschil hé?

De dop houd ook erg fijn vast en als je de nieuwe dop open of dicht draait voel je ook een klik, hij kan niet verder dicht, ook handig

Ik ben erg tevreden over de vernieuwde lakjes en ben blij dat Essence dat gedaan heeft.

In September zijn ze pas in NL verkrijgbaar maar nu al wel in Duitsland.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails