vrijdag 17 augustus 2012

Catrice Cucuba Loose Eyeshadow

In Duitsland kocht ik laatst 2 loose eyeshadows van het merk Catrice van de LE genaamd 'Cucuba'.
De losse oogschaduw poeders zitten in een doorzichtig bakje met een donker bruine deksel, op de deksel staat catrice. Door het doorzichtige bakje kan je goed de kleuren zien.



Aan de onderkant zit er een sticker met wat gegevens en welk nr. je hebt.

Ik heb nr. 04 Havana Drum en 05 Take it Mint gekocht.

De binnenkant:
Aan de binnenkant zitten er 9 gaatjes en een sticker erover heen. 

Swatches:

  

Wauw dat ziet er goed uit hé! vooral de bruine/gouden is erg mooi. Ik heb de swatches droog aangebracht met mijn vingers zonder basis.

Ik heb voor deze €2,95 p/st. betaald maar hier in NL kosten ze €2,99 p/st.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails