zaterdag 11 augustus 2012

Catrice Coolibri Nagellak

De Essence lakjes uit de laatste collectie heb ik jullie al laten zien maar uiteraard heeft Catrice ook een nieuwe collectie.
Deze collectie heet 'Coolibri'. Ik heb hiervan 3 nagellakjes gekocht.



Ik kocht 3 kleuren, 01 Birds Flying High, 03 Abloom en 05 Virgin Forest.

De swatches:

01 Birds Flying High:

  
Birds Flying High is een blauw kleurtje dat dekt met 2 laagjes. 

03 Abloom:

  
Abloom is een rood/roze kleurtje dat dek met 2 laagjes. Soms zie je nog wel je randje erdoor heen.

05 Virgin Forest:

  
Virgin Forest is een groen kleurtje met shimmer, ook dekt deze met 2 laagjes.

Zoals we van Catrice gewend zijn hebben ze een fijn breed kwastje en lakken ze goed. Doordat het kwastje is afgerond kan je ook een mooie boog maken bij je nagelriemen.

Bij nr. 01 en 05 is een basecoat echt wel een must, dat staat ook op de flesjes maar voor het swatchen heb ik dat niet gedaan maar eigenlijk moest het wel want mijn nagels waren helemaal verkleurd, blauwig/groen uitgeslagen.

De Catrice Coolibri collectie is een LE dus op=op.

De nagellakjes uit deze LE kosten €2,49 p/st. en zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails