donderdag 23 augustus 2012

Action kwasten sets

Een tijdje geleden kocht ik bij de action 2 verschillende kwasten setjes. Vandaag bespreek ik ze met jullie.

Aller eerst het kleinere setje met 5 kwasten.



Deze kwasten zien er nog best oké uit. Een ze zijn ook best fijn vooral het schuin afgesneden eyeliner kwastje. 

De blush kwast , tsja wat zal ik daar over zeggen ehm ten eerste het ziet er niet echt mooi uit doordat al die haren overal heen staan en het brengt gewoon niet makkelijk mijn blush aan. De kwast is vrij hard waardoor de kwast veel poeder opneemt maar niet goed gelijk matig aanbrengt, het wordt een beetje vlekkerig.

Het ander borsteltje is prima te gebruiken.

Over het algemeen zijn de 1e 3 kwasten prima te gebruiken, alleen jammer van de blush kwast anders was het een prima setje.
Maar ja het kost ook maar €1,29

Dan het andere setje:
Deze zit in een leuke huls:
De eerste kwasten:
Tsjaa het uiterlijk van de haren zien er niet uit, zo slordig. En deze kwasten vind ik echt niet fijn in gebruik. 
Ze zijn best hard en prikken... 
Nee niks voor mij deze... 

Deze 3 zijn prima te gebruiken en ook best handig.

Dit setje kost €1,79 voor 7 kwasten.

Nee deze kwasten zijn niks voor mij, ben gewend aan mijn Zoeva kwasten maar mocht je nog helemaal niks hebben aan kwasten en niet zo veel budget zijn deze sets prima.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails