zondag 8 juli 2012

Weleda Bodylotions

Meer dan de helft van de vrouwen tussen de 14 en 70 jaar gebruikt meerdere malen per week een bodylotion om haar huid te verzorgen. Bovendien kiezen ze vaker bewust voor natuurlijke en biologische producten.



Citrus - Granaatappel - Wilde rozen - Duindoorn


Het uiterlijk ziet er leuk uit, alle 4 de geuren hebben een andere kleur. Het zit in een handige pompflacon.
Zowel de stijlvolle vormgeving als het innovatieve design van de verpakking van de nieuwe bodylotions werden bekroont met de iF Packaging Design Award 2012/ De recyclebare plastic flacon met vacuum doseerpomp is voorzien van een flexibel zakje binnen in dat er voor zorgt dat het product niet in contact kan komen met zuurstof. Dit is belangrijk, omdat producten van Weleda geen synthetische conserveermiddelen bevatten.



De 4 bodylotions:

Citrus - Granaatappel - Wilde rozen - Duindoorn.

Zoals je ziet zijn er 3 wit en 1 (duindoorn) geel.

Citrus ruikt erg fris, erg lekker vind ik deze ruiken, voelt ook fris aan op mijn huid. Granaatappel is moeilijk te beschrijven, ruikt wat zoetig. Wilde rozen ruikt erg sterk naar rozen, persoonlijk houd ik hier niet van, is veelste sterk. Duindoorn ruikt naar sinaasappels.

Persoonlijk vind ik Citrus en Duindoorn de 2 lekkerste.

De bodylotions worden goed opgenomen door de huid en je kan je bijna meteen aankleden.
Ook maken ze mijn huid lekker zacht. Ik ben nu duindoorn een tijd al aan het gebruiken, want ik gebuikte eerlijk gezegd nooit een bodylotion maar daar is nu verandering in gekomen.!

De nieuwe bodylotions zijn verkrijgbaar vanaf juli 2012

Verkooppunten; natuurwinkels, zelfstandige drogisterijen, etos, de tuinen.
Meer verkoopinformatie: www.weleda.nl 



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails