zondag 15 juli 2012

Revlon Blush online makeup

Vandaag review en swatch ik voor de Revlon Blush van de webshop OnlineMakeUp.
Dit is nr. 020 Tawny Peach.

Het uiterlijk is vrij simpel, een zwart doosje met witte opdruk. Wel kan je door het doosje kijken zodat je goed de kleur ziet.

  

De kleur zelf is vrij licht met wat shimmer erin. De blush zelf is lekker zacht en kruimelt niet.

  

Swatch:
Ik heb expres de foto groot gelaten, maar als nog zie je de blush weinig. Daarom heb ik ook geen foto dat ik het op mijn wangen draag. Je ziet wel een kleine shimmer maar dat is alles. Het is eerder een highlighter.

Er zit een kwastje bij:

Zelf gebruik ik nooit de kwastjes die bij blushes zitten omdat ik zelf fijne blush kwasten heb. Maar het kwastje is wel erg zacht, mocht je geen blush kwast bij de hand hebben is deze prima te gebruiken.

Ook zit er een handig spiegeltje in:

Dit is een handig doosje voor onderweg. Alleen een kleur donkerder zou beter zijn voor als blush. Deze is prima voor als highlighter.

De blush kost €12,25 en is hier te koop




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails