woensdag 25 juli 2012

Review: Natural Glo Cosmetics

Vandaag review ik een BB cream en 2 Natural Glo poeders van de webshop Natural Glo Cosmetics.



Eerst de BB Cream:
Ik persoonlijk ben geen fan van een buitenlandse bb cream maar ik heb het gebruikt en ik zal een eerlijke mening geven.

Het uiterlijk vind ik niet zo leuk persoonlijk, het rood komt wel goed overal terug.

De bb cream heeft een pomplacon wat hygiĆ«nisch is.


De kleur is voor mij prima, de meeste bb creams bestaan maar in 1 lichte kleur maar voor iemand met een lichte huid is dat prima.


Let aub niet op mijn rare gezicht het gaat om de  BB cream;)


Aan de linkerkant draag ik de bb cream en aan de rechterkant niks. Jet ziet wel degelijk verschil maar dat zie je ook met een dood gewone foundation. Mijn sproeten en de roodheden worden minder.
Helaas zie je wel dat je make-up draagt. Het is niet natuurlijk genoeg.

Ik heb de bb cream een tijdje gebruikt maar ik merk niks bijzonders aan mijn huid. dus ik ga gewoon weer terug naar mijn oude vertrouwde foundation.

De Bb cream kost €26,95

Wat vinden jullie van de BB cream? 


Het uiterlijk ziet er mooi uit met een matte bovenkant.


En de achterkant glimmend met de kleurnaam erop.

Deze poeder is er in 2 kleuren verkrijgbaar Brilliant en Matt.

Het is een erg makkelijke en handige verpakking, als je de deksel open doet zie je dit:


En als je die weer open doet zie je dit:

De 2 kleuren:
  
Zoals je nu al ziet zijn ze heel erg donker.

Swatches:

En ja, helaas veelste donker voor mij. Dus verder dan dit kan ik het niet beoordelen.

De Natural Glo powders kosten €18,59 p/st.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails