zaterdag 21 juli 2012

KKCenterHK lakjes

Van de webshop KKCenterHK ontving ik laatst wat leuke lakjes en een striper. In dit artikel review ik ze.

Ebalay - Best Sence - X&D


Eerst even de swatches op een nagellakwiel:



  

Op de fotos draag ik 2 laagjes van het glitter lakje op mijn wijs en ring vinger. Op mijn middelvinger en pink draag ik 2 laagjes zwart met 1 laagje glitter.

Met zwart als basis wordt dit kleurtje zo mooi, veel kleuren zie je erin.

Het kwastje is vrij breed en lakt fijn. De droogtijd is normaal.

Helaas is dit flesje een namaak van OPI:
De achterkant tekst is bijna exact hetzelfde als die van OPI.

Dit lakje kost €5,95 voor 15ML.


  
Op de foto's draag ik 1 laagje glitter op mijn wijs en ring vinger en 2 laagjes zwart met 1 laagje glitter op mijn middelvinger en pink.
Dit lakje bevat glitter en hartjes. Wel is het moeilijk om een hartje op je nagel te krijgen, je moet wel even zoeken ernaar.

Helaas stinkt dit lakje best erg.

Dit lakje kost €4,81


  
Dit is een striper , dat betekend dat het een heel dun kwastje heeft voor om streepjes te maken.

Dit is een gouden kleur met hier en daar wat rode rondjes erdoor.

Het heeft een fijn dun kwastje.

Deze kost €6,13

Deze lakjes en de stripers zijn te koop bij KKCenterHK



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails