dinsdag 10 juli 2012

How Cosmetics deel 3

Vandaag alweer het laatste deel van de webshop HowCosmetics.




  
Het uiterlijk vind ik erg mooi, matte zwart met zilveren opdruk. Het borsteltje is van silicone en vrij groot.

Kaal:

Met de mascara:
  

De mascara maakt mijn wimpers goed zwart en geeft ze ook lengte.

De mascara kost € 8,99 p/st.


  
Het uiterlijk vind ik ook leuk, geel met panterprint en koperen opdruk. Het borsteltje is gebogen wat ik persoonlijk wel handig vind.


  

Door het gebogen borsteltje kan je goed alle wimpers raken. Mijn wimpers worden lang door de mascara en ook goed zwart.

Dit is mijn favoriet van deze mascara's.

Deze kost €8,99 p/st.

Bourjois mini mascara:

  
Deze heeft een vrij groot borsteltje voor zo'n mini mascara.


  

Deze geeft niet zo heel veel effect, beetje zwart maar verder eigenlijk niet echt. Het kan beter zoals je bij de 2 vorige mascara hebt gezien.

Deze kost € 2,49

Pupa oogpotlood  nr. 7 :

  
Het uiterlijk vind ik heel oud bollig, echt van vroeger. Niet mooi vind ik persoonlijk.

Swatch:

Het is een donker grijs kleurtje, niet heel zacht maar ook niet heel hard.

Deze kost €3,- p/st. en 2 voor €5,-


  
Ik persoonlijk kende dit merk nog niet , en zelf zoals dit eruit ziet zou ik het ook niet kopen, ziet eruit als een sample.

  
De textuur is heel zacht, maar zoals je op de foto ziet zitten er rare witte dingen op, misschien komt dat doordat er een datum op staan van 2006? Dus al 6 jaar verlopen bleh... Niet meer gebruiken Mandy! (dit las ik nadat ik de swatch had gemaakt)

Howcosmetics heeft dit product meteen uit de handel gehaald en terug gestuurd.

Swatch:


Beetje te donker voor mij maar wel goed dekkend.

Deze kost €4,99 p/st.

p.s. de mini bourjois mascara en het pupa oogpotloodje staan niet op de webshop, deze hebben ze alleen op de markt.

Al deze producten zijn te koop bij HowCosmetics


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails