dinsdag 17 juli 2012

Aqua Soap

Vandaag laat ik 2 artikelen zien van de webshop Aquasoap.
Een massage melt in de geur rozen en een glace koek met spikkels.


De producten zaten goed verpakt:

Uit de verpakking:


  

Het uiterlijk ziet er leuk uit, in een cupcake vormpje. De kleur is licht roze met een soort van gedroogde roos in het midden, maar op de website ziet de roos er veel mooier uit.

De geur is ruik je goed maar is niet heel sterk. Je ruikt ook goed de rozen.

Uiteraard heb ik deze ook gebruikt. De massage melt smelt als je het in aanraking brengt met je huid. Het maakt mij huid heerlijk zacht. 
De massage melt is makkelijk in gebruik.

De massage melt rozen kost €2,45 en kan je hier bestellen.


  
Deze is zo leuk hé! Ik houd van glace koeken dus deze sprak me ook erg aan.
Hij lijkt niet echt op een glace koek , die zijn donkerder roze. Maar het ziet er wel super leuk uit.
Ik koos voor de koek met spikkels erop, dat maakt het net even wat leuker/mooier.

De glace koek ruikt zoet, anders dan de echte glace koeken.

Erg leuk is deze om op je kamer neer te zetten, zonde om te gebruiken eigenlijk!

Deze glace koek met spikkels kost €1,04 En is hier te bestellen.

Deze producten komen van de webshop Aqua Soap

Een leuk pluspunt: Bij elke bestelling krijg je een gratis presentje!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails