donderdag 12 juli 2012

Andrelon droogshampoo

Ik zelf heb best wel last van vet haar helaas. Tussen de wasbeurten door ook, ik heb niet altijd zin en tijd om mijn haar te wassen. Dus tussen de wasbeurten door wil ik het liefst niet voor schut lopen met mijn vette haar. Andrélon is laatst uitgekomen met 3 nieuwe droogshampoo's. 1 hadden ze al in hun assortiment maar die is vernieuwd. Er zijn 2 nieuwe bijgekomen, langer fris en zomerblond.


Ik heb de versie getest die ze al in hun assortiment hadden maar vernieuwd is. Het gaat om verrassend volume.





  
Het uiterlijk vind ik er leuk uit zien, er staat goed duidelijk op wat het is, hoe je het moet gebruiken etc.


Hoe het werkt: Eerst goed schudden! Dan spuit je van 20 cm afstand de droogshampoo op je haarwortels. Als je klaar bent laat je dit 2 min. zitten. Dan kan je het goed door en dan breng je het in model met je vingers.

Mijn ervaring: 's ochtends heb ik het in mijn haar gespoten en de stappen precies goed gedaan. Als ik mijn haar in model heb gebracht ziet het er goed uit. Mijn haar heeft inderdaad volume en ziet er niet zo vettig en plat uit. Maar toch krijg je niet het effect als je je haar hebt gewassen maar dat kan je ook niet verwachten vind ik. De geur vind ik persoonlijk niet zo. Het is inderdaad wel fris en fruitig maar iets te sterk vind. Als je met je handen je haar aanraakt ruiken je handen er helemaal naar.

De prijs van de droogshampoo is €4,99 voor 245 ML. Deze versie is ook in een kleinere variant te koop. €1,99 voor 75ML.


Kortom een prima droogshampoo die zijn belofte na komt. Als ik een keer geen tijd heb gebruik ik de Andrélon verrassend volume droogshampoo.


Kijk voor meer informatie over Andrélon op www.andrelon.nl of opwww.facebook.com/AndrelonNederland.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails