zaterdag 9 juni 2012

Uuniq In fine Funbox

Kennen jullie dit leuke concept al? Het is van het merk Uuniq en het heet de In Fine Funbox . Dit is een box die bevat 50 parfum staaltjes. Door dit concept kun je jouw favoriete geur ontdekken.




Ik heb het samen met mijn moeder gedaan.


Zo zien de staaltjes eruit:


Er zaten ook nog houten stokjes bij.:




Dit waren mijn geuren die eruit kwamen:
- Capri;
Subtiele BLOEMIGE EN FRISSE harmonie, met een FRUITIG accentje
Het is niet gemakkelijk om inzicht in mijn karakter te krijgen. Buiten mijn vastberadenheid, laat ik niets uitschijnen. (BLOEMIGE FRISSE filter). Ik ben zeer vrouwelijk en zelfs ietwat eigenzinnig. Je kan veel van me bekomen, … op voorwaarde dat ik niets hoef te beloven!
Is dit niet wat men noemt “de kunst van het onderhandelen”?
Maar ja, aangezien ik soms liever iets laat gaan dan er volledig in op te gaan, kan ik alleen maar stellen dat het voor mij niet altijd eenvoudig is.
Het leven van een artiest gaat niet altijd van een leien dakje!
“DIEGENE DIE HET MINSTE BELOOFT, HOUDT HET MEESTE ZIJN WOORD”
JEAN-JACQUES ROUSSEAU
“LE PLUS LENT A PROMETTRE EST TOUJOURS LE PLUS FIDELE A TENIR”

- Moscou;
BLOEMIG FRISSE harmonie, met een AMBEREN hart
Waarom denken de mensen nu toch steeds dat ik mezelf zo belangrijk vind? Dat is niet waar! Ik zie mezelf graag, dat is alles! (AMBER) En op de vraag “denk je dat zonder jou de wereld niet zou bestaan?” heb ik het volgende antwoord “Als ik niet zou bestaan, zou de wereld ook niet bestaan… IN MIJN OGEN… Goed, heeft iedereen het begrepen of moet ik weer opnieuw beginnen? Eigenlijk heb ik absoluut geen enkel existentieel probleem. Mijn enige probleem is mijn prioriteiten juist te kunnen plaatsen (of net weer niet). Maar al bij al, ook al heb ik hier al wat “verrassingen” mee meegemaakt, het heeft mij in ieder geval geleerd te kunnen surfen op de golven van het leven. Daarbij, mensen die alles op voorhand programmeren en organiseren, vervelen mij in die mate dat ik nog liever mijn schijnbare onbezorgdheid verkies (BLOEMIG-FRIS) en blijf wat ik het liefste ben: onvatbaar (ja, ja, probeer maar!)
“WIE VAN ZICHZELF NIET DENKT DAT HIJ EEN GENIE IS, HEEFT GEEN TALENT” E. DE GONCOURT - “QUI NE SE CROIT PAS DU GENIE N’A PAS DE TALENT”

- Frivolité;
BLOEMIG – FRUITIG (Citrus)
Ik houd mezelf soms op de achtergrond en ben ietwat voorzichtig in mijn contacten. Dat is nu eenmaal hoe ik ben en beroepsmatig (delicate contacten, verpleging, sociale sector, ...) ben in verplicht om enige controle te handhaven. Ondanks deze noodzakelijk filter heb ik ook duidelijk een bruisende energie die ik graag wil uiten. Hiervoor heb ik enkel een kleine aanmoediging nodig, gewoon om even te durven (pas op, ik ken heel goed het onderscheid tussen echte complimenten en louter vleierijen of tussen echte dynamische mensen of volledig opgedraaide personen ... ). Als ik vertrokken ben, ben ik echt in staat mezelf volledig te geven, echt waar! Alles is er, enthousiasme en zelf fantasie, af en toe zelfs een tikkeltje origineel. Dat verdient toch echt wel enige inspanning, niet?
De euforie is nu weer even voorbij, en het is terug tijd voor de filters om aangezet te worden, ik kruip terug in mijn ‘functioneel pakje’, dit gebeurt op zo’n natuurlijke manier dat u er verward van zou kunnen zijn.
CHACUN A 3 CARACTERES : CELUI QU’IL A, CELUI QU’IL MONTRE, ET CELUI QU’IL CROIT AVOIR. ALPHONE KARR

  


De geuren van mijn moeder:
- Suva;

PATCHWORK VAN FRUIT, POEDER EN AMBER OMRINGD DOOR 
BLOEMEN EN FRISSE ELEMENTEN
Als ik de indruk geef precies te weten wat ik wil, is dit omdat ik een hekel 
heb aan twijfelaars. Als ik overkom als iemand discreet, is dit omdat ik 
een hekel heb aan « m’as tu vu ». Als ik dan weer ernstig lijk, is dit omdat 
ik niet houd van onbezorgdheid.  Als ik iets zeg wil ik dat het nuttig is, 
niet zomaar om te praten... 
Bestaat mijn karakter  dan enkel uit tegenovergestelde ideeën? We 
vergeten het belangrijkste: ik weet weliswaar wat ik niet wil, maar ik weet 
nóg beter wat ik wel wil, en ik denk dat er vooral één woord in het 
woordenboek moet staan : « efficiëntie » !  Niet grappig ? 
"HOE ERNSTIGER HET GELAAT, HOE MOOIER DE GLIMLACH"
CHATEAUBRIAND
- Niamey;

STEVIGE COMBINATIE VAN AMBER EN BLOEMEN
Door mijn uiterst vrouwelijke gevoeligheid, voel ik INTUITIEF alle 
mensen en alle omstandigheden aan (AMBER). Ik blijk achteraf ook 
bijna altijd gelijk te hebben.
Dat is dan ook intuïtie zal je zeggen!  Klopt, maar door mijn vrouwelijke 
wantrouwigheid (BLOEMIG) kan ik het niet laten deze intuïtie in 
vraag te stellen en anderen het recht te geven zich te vergissen 
(misschien in de hoop om dit recht zelf ook te krijgen?) Niet altijd een 
eenvoudige levenswijze, soms zelfs vermoeiend. Wat benijd ik die 
onbezorgde mensen!
“JE KOMT JE LOT VAAK TEGEN NET OP DIE WEGEN DIE JE NEEMT OM DIT 
LOT TE VERMIJDEN”    JEAN DE LA FONTAINE
“ON RENCONTRE SA DESTINEE SOUVENT PAR DES CHEMINS QU’ON 
PREND POUR L’EVITER


En onze favoriet was duidelijk Frivolité die vonden we beide erg lekker.


Mijn mening:
We vonden het erg leuk om te doen, het is een erg leuk concept. Sommige geuren leken erg veel op elkaar. De 1e rij was erg in trek daar vonden we de meeste geuren lekker uit. Na dat ik alles geroken had , vond ik er 9 lekker. Die 9 nog even geroken en toen bleven er 3 over.

De Uuniq In Fine Funbox kost €49,- en hiervoor krijg je 50 parfums in gelvorm in een mooie box.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails