zondag 3 juni 2012

Review: Hurraw lipbalm

Ik ben verslaafd aan lipbalms zoals jullie misschien al wisten;). Ik smeer zo vaak op een dag mijn lippen in, mijn ouders ergeren zich er soms aan. Dus ik vind het altijd leuke om nieuwe lipbalms uit te testen. Vandaag review ik voor jullie 3 smaken van Hurraw lipbalm.





Deze ruikt zoals de naam al zegt naar sinaasappel, heerlijk zoetig maar ik ruik ook iets van chocolade er door heen. Een heerlijke combinatie!



Als je van de zon houdt weet je vast wel dat je je goed moet insmeren, maar ook je lippen moet je beschermen!, dat kan met deze lipbalm, er zit namelijk spf 15 in. 
Ik weet niet zo goed waar deze naar ruikt maar ook wel zoetig.



Ook weer zoals de naam zegt, ruikt deze naar mint. Echt heel erg mintig. Deze prikkelt ook een beetje op je lippen.


Het uiterlijk van de lippenbalsems zijn allemaal hetzelfde alleen dan in een andere kleur etiket. 
Het bevat 4,3 g.


Alle 3 zijn erg lekker op je lippen, ze voelen lekker zacht en vettig aan.  Ze maken mijn lippen zacht en zo voelen ze ook een tijdje aan.

Ik vind van deze 3 de orange het lekekrste. Maar die met spf is natuurlijk super handig.

Ik ben fan van de Hurraw lipbalms! Je kan ze op de nederlandse webshop Hurraw bestellen. Voor maar €4,75 p/st.

Deze webshop is de goedkoopste met de Hurraw lipbalms. Fijn om te weten natuurlijk;).

De verzendkosten bedragen €1,95 en boven de €15,- is het gratis verzendkosten.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails