zondag 24 juni 2012

Review: Herome WIC snow white and the Huntsman

Hebben jullie de nieuwste film Snow White and the Huntsman al gezien? Ik zelf nog niet maar lijkt me wel een leuke film. Herome heeft hier ook op ingespeeld en komt met een nagellak collectie die bij deze film past. 

De hele collectie:


De gouden en de blauwe zijn crack nagellakjes. (helaas staat dit er niet op dus mocht je ze willen kopen, goed opletten in de winkel.)

Eerst even de swatches op een nagellakwiel:


De swatches:

190 Toxic Apple:

  

Toxic Appel is een mooi rood kleurtje dat dekt in 2 laagjes.

191 Awakening Kiss:

  

Awakening Kiss is een lief roze kleurtje. Op de foto's draag ik 2 laagjes maar dan zie je soms nog wel je randje er door heen.

194 Snow White:

  

Snow White is een goed witte kleur, deze dekt met 2 laagjes.

195 The Huntsman:

  

The Huntsman is een zwart kleurtje dat dekt in 1 laagjes.

Crack kleuren:


  

Beide zijn heel erg mooi en ze bevatten beide ook shimmer.
Ze 'kraken' ook goed. Heel mooi vind ik ze!

Ik ben tevreden over deze herome W.I.C lakjes, ze hebben een fijn breed kwastje en hierdoor lakken ze goed. Ook wat zeker nog een pluspunt is dat ze snel drogen.

W.I.C. by Herôme is te verkrijgen bij diverse drogisterijen, parfumerieën en via www.herome.com.
Je hebt al een W.I.C. by Herôme nagellak voor €7,50 en twee stuks voor €12,50.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails