vrijdag 1 juni 2012

problemen met reactie systeem

Even een berichtje tussen door, sinds vanmorgen heb ik problemen met het reactie systeem. Alle reactie's van de vorige artikelen zijn weg.  Het rare is dat van het artikel van vanochtend de reactie's er wel staan. Ik weet eigenlijk niet waar het aan ligt. Maar een tijdje geleden was er een update van intense debate, ik heb dit niet gedaan, iemand wel?
Ik ben nu bezig handmatig de meeste reactie's weer terug te plaatsen.
Ik hoop dat voor jullie voor qua reacties achter laten alles goed werkt.

Zie bijv. dit artikel: http://nail-gloss.blogspot.nl/2012/05/review-vitality-by-matis.html Ik had ik 9 reacties op, als je op de homepagina bent zie je dat ook staan, maar klik je erop staat er er geen reactie's zijn...


Heeft iemand met blogger en intense debate ook problemen? Of weet iemand een beter comment systeem?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails