zaterdag 2 juni 2012

Jewelz4u

Kennen jullie de sieraden webshop genaamd Jewelz4u? Nee? Dat kan want deze webshop is pas net online!.En als nieuwe webshop heb je natuurlijk wel wat reclame nodig. Vandaar dat ik vandaag wat producten review van deze webshop.

Alle artikelen zaten verpakt in een mooi roze organza zakje.

Op bovenstaande foto zie je 4 producten, deze al ik nog even apart bespreken:



De creolen zijn mooi glimmend zilverkleurig. Ze zijn 4 cm doorsnede. Dat vind ik net een goede maat, niet te groot en niet te klein. Er hangt een turquoise steen aan met een zilver kleurig sterretje.


Deze is nog in meerdere soorten verkrijgbaar en ook met goud kleurige creolen.

Deze kost €7,95.



Deze ketting is erg mooi, is rose goud kleurig. Het heeft een balletjes ketting. Er hangt een peace teken, muntje en een klein schattig roosje aan. Een leuke combinatie.


De ketting is gelukkig lang, ik persoonlijk houd meer van langere kettingen.

De lengte van de ketting is 85 cm.

Deze ketting kost €21,95.



Een heel leuk roze kralen armbandje met een roosje. 


Deze past mij goed, want meestal zijn armbanden aan de grote kant maar deze gelukkig niet. Deze kan erg leuk zijn met je horloge.

Deze kost €7,95



Dit is ook weer een mooi roze armbandje , de kleur is fel roze, erg mooi, vooral omdat neon helemaal in is in de zomer Er hangt ook ene belletje aan.


Deze is ook voor mij de goede maat. Deze is erg leuk te combineren met het andere armbandje en dan met je horloge.

Deze kost €6,95

En er is nu een actie als je besteld krijg je een gratis braziliaans geluks armbandje. Ook kreeg ik nog een andere geluks armbandje erbij.:



Het geluks linten armbandje heeft nog een speciale betekenis:

***Laat iemand anders het bandje met 3 knopen om je pols vastmaken. Bij elke knoop doe je een wens. Laat het bandje zitten tot het vanzelf afvalt. Dan zullen je wensen uitkomen...***

Dit heb ik ook gedaan, we zullen zien of mijn wensen uitkomen;)

Al deze producten komen van de webshop Jewelz4u.

Wat leuke weetje over Jewelz4u:


En wat vinden jullie van de sieraden en de webshop?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails