zaterdag 23 juni 2012

Howcosmetics #1

Vandaag review ik wat producten van de webshop HowCosmetics.


De producten die dit keer aanbod komen:

Max Factor Flipstick, Max Factor lip liner, Max Factor Lip Tint en Bourjois Smoky Eyes oogschaduw.

Bourjois Smoky Eyes Oogschaduw 07 Bleu Rock:


Het uiterlijk ziet er leuk uit in de kleur van de oogschaduw. En omdat het meeste doorzichtig is kan je goed de kleuren zien.


Er zit ook een sponsapplicator bij met 2 kanten, 1 wat kleiner en 1 wat groter.

Swatches:


De kleuren zijn redelijk goed gepigmenteerd, op bovenstaande swatches heb ik de oogschaduw aangebracht met de bijbehorende sponsapplicator, als ik het met me vingers aanbracht was het pigment helaas veel minder.

Dit oogschaduw trio is nog in meerdere kleuren verkrijgbaar en kost €6,99 p/st.

Max Factor Lipfinity Lasting Lip tint 04 Berry Burst:


Deze kennen jullie vast allemaal al wel? Deze stift van Max Factor. Deze is heel gemakkelijk op je lippen mee in te kleuren.


Swatches:


De eerste lijn is 1 laag en de kronkel zijn meerdere lagen. Je kan de kleur goed opbouwen, zelf houd ik niet van rood zoals jullie wel weten dus van mij hoeft de kleur niet zo donker. 

Lipswatches:
   
Eerste foto naakte lippen en 2e foto met de lip tint 1 laagje.

Zoals je ziet niet veel effect als je 1 laagje aanbrengt en dat is prima voor mij;) Soms bij het aanbrengen deed de stift pijn, het puntje was hard.

Je voelt het niet zitten op je lippen dus voelt wel een beetje droog aan, het beste is om een lipbalm erover heen aan te brengen. Wel blijft de lip tint lang zitten. 


De Max Factor Lipfinity Lasting Lip tint 04 Berry Burst kost € 7,99.

Max Factor Colour Elixer Lip Liner 10 Red rush:


En alweer een rode lippen product...


Dit is een lip potlood, het potloodje is erg zacht en brengt hierdoor goed en makkelijk aan. Doet geen pijn zoals de lip tint.

Swatches:

Zoals je ziet is de kleur goed rood.

De Max Factor Colour Elixer Lip Liner 10 Red rush kost €4,95 en is in nog 1 kleur te verkrijgen.

Max Factor Flipstick Colour Effect Gipsy Red:


Deze flipstick heeft 2 kanten, 1 creamy kleur en 1 lichtere kleur met glans.

Deze heeft 1 rode kleur en 1 gouden shimmer kleur.:

  

Swatches:


Lipswatches:

Naakte lippen.

  
1e foto met alleen de rode kleur en 2e foto met de rode kleur en de gouden kleur erover heen.

Ik persoonlijk vind deze combinatie niet heel erg geslaagd, ook omdat het rood is maar ook omdat ik het met het goud erover heen niet mooi vind.

Beide kleuren zijn erg zacht en brengen goed aan.

Deze Max Factor Flipstick Colour Effect Gipsy Red kost €8,99.

Al deze producten zijn te koop bij HowCosmetics 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails