zaterdag 30 juni 2012

Bourjois Gloss Effect 3D 17 Grenade Juicy

De Bourjois gloss Effect 3D is vernieuwd. En vandaag review ik de vernieuwde gloss voor jullie.




Met  de  Gloss Effet 3D Max 8h trakteer je  je lippen direct op de meest fruitige 
langhoudende formule. Een superfruit in het hart van een lipgloss met langdurige 
kleur en glans. Waarom granaatappel ? In de eerste plaats vanwege het gulzige en 
frisse aspect, maar niet alleen daarom.  De granaatappel  behoort tot de categorie 
superfruit en zit boordevol werkzame bestanddelen.



Het uiterlijk vind ik er erg mooi uit zien, mooi in de kleur van de gloss. De huls van de lipgloss is vrij dun en een goede vorm wat lekker in de hand ligt.

  
De lipgloss heeft een sponsapplicator met een handige vorm.

Jullie zijn vast benieuwd naar de swatches?:

Swatches:
Wauw wat een kleur was mijn eerste reactie, nooit gedacht dat een lipgloss zoveel kleur kan af geven.


Ehh ja wat moet ik zeggen, de kleur is goed gepigmenteerd, maar ik vind de kleur niks, echt verschrikkelijk die rode kleur. Maar ja dat is natuurlijk heel persoonlijk.

De gloss heeft ene fijne applicator en brengt goed aan, de gloss plakt gelukkig ook niet. Ik houd niet zo van plakkende glosjes.

Of de kleur vele uren blijft zitten heb ik niet getest want ik ga echt niet met deze kleur een paar uur lopen, sorry.

Dit is kleur nr. 17 Grenade Juicy

De vernieuwde Gloss Effet 3D max 8H van Bourjois is verkrijgbaar vanaf juli 2012 
bij parfumerieĆ«n en (zelfstandige) drogisterijen. Prijs: € 11,99.
Verkrijgbaar in 8 kleuren.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails