donderdag 10 mei 2012

Trind Nagellak remover met rozen geur

Het merk Trind  kennen jullie vast wel van de nagellakjes en verzorgings artikelen maar ze hebben nu ook een nagellak remover met rozen geur.

Deze nagellak remover bevat geen aceton.


Het flesje bevat 125ML.


Het uiterlijk van de remover vind ik er leuk uit zien, het is een mooie fles.

Mijn mening over de remover:
Ik heb de remover gebruikt en je nagels ruiken lekker naar de rozengeur, zoals met de meeste geur removers ruik je pas de geur als je het hebt gebruikt en niet als je aan de fles ruikt, dat is met deze ook zo.
Deze remover haalt je nagellak er goed af. Gelukkig worden je nagels niet dof.

Deze remover mag je alleen op je natuurlijke nagels gebruiken maar ik heb 1 kunstnagel(nagel was afgebroken en net die tijd moesten we de nail-art maken voor in het nail-art boek), dus heb het maar niet gebruikt op deze. Maar eigenlijk snap ik het niet waarom het niet mag. Aceton mag je niet op je kunstnagels gebruiken en hier zit geen aceton in dus je zou denken dat het wel mag.

De Trind nagellak remover met rozengeur kost €6,95.

De producten van Trind zijn te koop bij de meeste winkels van de grote ketens: ETOS, DA, D.I.O. Drogisterij en Douglas. Voor de dichtstbijzijnde verkooppunten, zie www.trind.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails