donderdag 24 mei 2012

Tag: About my blog

Ik zag deze tag op de blog SunlightDreams een leuke tag staan en besloot deze over te nemen. Deze tag gaat over mijn blog.

Hoe lang blog je al?
Ik blog nu bijna alweer 3 jaar. 14 Juli om precies te zijn.

Hoeveel tijd besteed je per dag aan je blog?
Dat verschilt erg per dag, meestal probeer ik op Dinsdag voor de komende week artikelen te schrijven en op andere dagen maak ik meestal foto's en schrijf wat punten op in mijn notitieboekje voor in het artikel.

Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Niet iedereen weet het, maar mijn ouders en opa en oma wel. Vriendinnen soms niet eens. De meeste vriendinnen houden niet echt van make-up en nagels dus als ik het vertel snappen ze het nut er toch niet van.

Hoeveel volgers heb je?
Op bloglovin heb ik op dit moment 431 volgers. En op GFC 300.





Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Het was zomervakantie en ik zat met mijn laptop op de bank blogs te kijken. Ik had vroeger (+/- 3,5 jaar geleden) een blog over Stardoll ook bij blogger, dus ik wist al wel waar ik mijn blog wilden maken aangezien ik al wist hoe het allemaal ging bij blogger. En toen besloot ik het gewoon om te proberen, ik dacht ik zie het wel. Ik had nooit gedacht dat mijn blog het zou bereiken waar ik nu ben. Mijn blog is nog niet heel groot maar ik heb leuke contacten met bedrijven en nu de laatste tijd sinds dat ik 18 ben verdien ik er ook wat aan. En natuurlijk vind ik het super leuk al die reacties op de artikelen. Dan had ik toen ik begon nooit gedacht.

Wat vind je het leukste aan je blog?
Ik denk wel de reacties op de artikelen. Meestal zijn het gewoon leuke positieven reactie's. Een enkel keertje zijn het ook negatieve reacties vooral ook op youtube en dat is dan weer veel minder leuk. Dat trek ik mij zelf echt aan en ik stond een keer op het punt om te gaan stoppen met bloggen maar toen ik mij zelf weer wat beter voelde ben ik gewoon weer doorgegaan want je laat je zelf dan wel erg kennen om door zo'n stomme reacties te gaan stoppen.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Eigenlijk gewoon van de producten die ik krijg en die ik zelf in bezit heb.

Heb je wel eens dat je geen tijd of geen zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op?
Tijd heb ik altijd wel eigenlijk en als ik vakantie heb schrijf ik vooruit maar op de camping heb ik ook internet dus kan ook altijd in de vakantie bloggen. Zin heb ik ook wel eens niet maar dat komt zelden voor. Maar als ik een keertje geen zin heb ga ik toch gewoon bloggen en krijg ik van zelf zin doordat ik er mee bezig ben.

Iedereen die deze tag nog niet heeft gehad en leuk vind, neem deze gerust over! Maar ik zou het wel leuk vinden als je het laten weten.

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails