donderdag 31 mei 2012

Swatches: Wibra Nagellak

Jullie zagen al in mijn shoplog dat ik 3 lakjes en 1 crack nagellak bij de Wibra had gekocht. 
Vandaag swatch ik deze voor jullie.

Aller eerst de gewone nagellak:
Deze waren er in heel veel kleuren maar ik heb er uiteindelijk 3 gekocht.
Ze hebben ook nummers op de dop staan.

Ik heb nr:
146 - 147 - 155

De flesjes bevatten 10ML.
Swatches:
146:

  
146 is een mooi blauw kleurtje dat dekt met 2 laagjes. Ook bevat deze een hele lichte shimmer.

147:

  
147 is een kanarie geel kleurtje, deze dekt ook met 2 laagjes, wel lakt deze soms wat streperig.

155:

  
155 is een mooi groen kleurtje dat ook dekt met 2 laagjes, deze heeft ook een lichte shimmer.

Ik ben erg tevreden over deze wibra nagellakjes, ze lakken goed, hebben een normaal kwastje. Ze drogen ook best snel.En ze blijven ook nog eens redelijk een paar dagen goed zitten.

Deze nagellakjes kosten maar €1,49 en zijn verkrijgbaar in meerdere leuke kleuren.

Crack nagellak:
Dit flesje is wat kleiner, bevat maar 7ML. Deze is er ook in meerdere kleuren.


Ik heb gekozen voor een roze kleurtje.

Swatches:

  

Zoals je ziet 'kraakt' deze goed. Mijn wijs en ring vinger heb ik topcoat erover heen gedaan, dan wordt de kleur donkerder wat ik persoonlijk minder vind. Zonder topcoat is de kleur mooier alleen wel is ie dan mat.

Jammer genoeg stinkt deze heel erg... en zoals je misschien wel ziet op de foto's rimpelt het een beetje.

Deze crack nagellak kost ook €1,49

Persoonlijk zou ik de crack nagellak van de wibra overslaan maar de gewone nagellakjes zijn zeker de moeite waard,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails