donderdag 17 mei 2012

Swatch: L'Oréal 805 Mysterious Icon

Een tijd geleden kon je met je voordeel kaart voor een bepaald aantal punten gratis een nagellakje van L'Oréal uitkiezen. Ik koos voor nr. 805 Mysterious Icon, een mooi paars/bruin kleurtje met gouden shimmer erin. Vandaag swatch ik deze voor jullie.




In het flesje lijkt deze meer paars achtig maar als je deze op doet zoals je op de foto's ziet is deze meer bruin.
Dit lakje komt uit de Color Riche collectie.




Het is een vrij klein flesje (5ML.) Maar hierdoor heeft het lakje wel een fijn breed kwastje. Het lakje lakt fijn en droogt ook snel. De kleur vind ik ook erg mooi, is best apart en zo'n kleur had ik nog niet in mijn stash.

Normaal kost dit lakje €5,99 en is in bijna elke drogist te koop.

Hebben jullie al een lakje uit de color riche lijn?




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails