woensdag 16 mei 2012

Stapelreview #1; 8x4, Nivea en Qiriness

Soms krijg ik producten waar ik niet een heel artikel mee kan vullen, ik kan de 2 dingen doen, 1. een heel kort artikel schrijven over dat product maar dat vind ik niet leuk voor mijn bezoekers. 2. meerdere producten in 1 artikelen doen. En dat laatste is dat ik nu ga doen. Ik review in dit artikel 3 producten waar ik geen heel artikel mee kan invullen. 
Vandaag komen aan bod:
- 8x4 deodorant Glam Up.
- Nivea Sensitive en Pure deodorant
- Qiriness Lotion





8x4 deodorant 'Glam Up.':
een typische frisse geur voor de glamour girl met stijl en klasse met een vrij fruitige Citrus topnoot en een hart van Jasmijn, Roos en Tunesische Sinaasappelbloesem. De basis bestaat uit witte Muskus en Patchouli.


Het uiterlijk vind ik er erg leuk uit zien, mooi roze met diamantjes en een ketting met hangers eraan. Erg mooi!.
De geur vind ik erg lekker fris, heerlijk voor de zomer , ik ruik ook iets fruitigs erin. Maar zoals jullie misschien al weten ik ben erg slecht in geuren omschrijven.!
Als je de deodorant opdoet, ruik je goed de geur, de blijft best lang hangen. Ik heb al vrij snel last van zweetplekken dat is gewoon heel erg vervelend, haast geen deodorant helpt voor mij en helaas deze ook niet. Wel ruik je geen nare geurtjes.


Deze deodorant kost €2,99 voor 150ML.


Nivea Sensitive en Pure deodorant.:

De nieuwe NIVEA Sensitive & Pure lijn is geschikt voor dagelijks gebruik voor mensen met zelfs de meest gevoelige huid. 

Het uiterlijk ziet er leuk uit, wit met paarse/blauwe accenten. Ook zit er een handige vorm in het flesje hierdoor kan je het makkelijk vast houden. 
De geur vind ik heel erg lekker ruiken , best subtiel. de geur blijft ook lang hangen. 
Deze deodorant is speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid, ik heb ik niet veel last van maar soms opeens prikt een deodorant erg bij mij, deze gelukkig niet.
Deze werkt voor mij wel iets beter tegen zweetplekken en nare geurtjes dan een andere deodorant.

NIVEA Sensitive & Pure deodorant spray (150ml) kost € 3,79




Qiriness Lotion:
Lotion Tonique Exquise is een aanvulling op het reinigingsproces en laat een sluier van zachtheid na op de huid. De unieke textuur bevat roze parelmoer en gouden deeltjes die een fris, helder en stralend effect aan de teint geven. Lotion Tonique Exquise is meer dan een gewone toning lotion. Deze verkwikt en hydrateert de huid optimaal, zodat de hydrolipide beschermlaag behouden blijft.


Het uiterlijk is heel mooi, het is een doorzichtige fles en hierdoor zie je het mooie product:



Zie je de mooie shimmer erin?

De geur is neutraal je ruikt haast niks. Ik heb deze een tijd gebruikt als lotion in de avond. Ik heb gemerkt dat het goed de laatste restjes verwijderd. Je huid voelt ook fris aan. Zelf zie ik weinig van de shimmer op mijn huid.
Ik vind dit product erg fijn in gebruik.

Deze Lotion kost €23,20 voor 200ml.

Qiriness is exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL.

Zo dat waren de 3 artikelen. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails