woensdag 30 mei 2012

Review: Vitality by Matis

Je jonge huid heeft een andere verzorging nodig dan de volwassene huid. De meeste verzorgings producten voor de jongere huid zijn gericht op acne , zelf heb ik hier niet veel last van dus heb dat ook niet zo nodig. Het merk Matis  heeft hierop ingespeeld en een lijn gecreëerd voor de jongere huid bestaande uit 4 producten.
Ik heb 2 ervan getest, de clean/scrub en het vitamine c masker.
In dit artikel vertel ik jullie mijn mening er over.




Clean en Scrub 7/7:
Een basis 2 in 1 product dat niet alleen een zachte, dagelijkse scrub geeft maar ook een perfecte uitstraling. Dit schuimende product zorgt voor een stralende en gladde huid met een fijnere textuur.

Het uiterlijk vind ik er erg leuk uit, lekker fris en zomers perfect voor dit weertje. Dit is een normaal formaat tube, bevat 100 ML.
Ik heb deze een tijdje gebruikt 's avonds voordat ik naar bed ging. 


Mijn ervaring:
Ik vind dat deze scrub best grootte/dikke scrubdeeltjes bevat, persoonlijk vind ik het voor mijn gezicht iets te grof. Wel brengt het goed aan en ruikt het super lekker, lekker fris ook, heerlijk!
Wel vond ik dat de scrub niet heel erg schuimt. Nadat ik het in gemasseerd had , haalde ik het eraf met water, dat ging ook goed. Nadat alles eraf was voelde mijn huid heerlijk zacht aan en ziet er ook fris en schoon uit.

Deze clean en scrub is zeker voor mij een erg fijn product, deze blijf ik dan ook lekker gebruiken.

Deze tube van 100ML kost €19,50.


VitaminiC Mask:
Fris gelmasker dat de huid en de uitstraling een oppepper van energie geeft. De sorbetachtige textuur is fris en doorzichtig. Het geeft een gezonde uitstraling in slechts 10 minuten.


Het uiterlijk ziet er weer hetzelfde uit, alleen is deze tube wat kleiner. Bevat namelijk 50ML.


Mijn ervaring:
De geur is weer erg lekker, hetzelfde als de scrub. Het is een doorzichtige/oranje gel. 
Als je het op doet is het heerlijk verkoelend, lekker voor het warme weer. Het brengt makkelijk aan.
Ik heb het 10 minuten opgehad en toen ik het eraf haalde voelde mijn huid heerlijk zacht aan.

Deze 2 producten zijn een goede combinatie. En vooral door de geur vind ik ze heerlijk.

Deze kost ook €19,50



Deze producten worden opgenomen in het vaste assortiment en al te koop.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails