vrijdag 18 mei 2012

Review: Bourjois Lips Palette 01

Met oogschaduw paletten wordt je soms dood gegooid maar met lip paletten valt dat wel mee. Bourjois heeft hierop ingespeeld en komt uit met het Colorissimo lip palette. In 4 verschillende tinten. Ik heb nr. 01 de rode versie ontvangen en die ga ik in dit artikel reviewen.

Er zitten in dit palette 3 kleuren:
  

In het palette zit ook een sponsapplicator, eerst vond ik het een beetje apart waarom er een sponsapplicator bij zit, dat vind ik iets meer voor oogschaduw. Maar het werkt toch wel fijn!.

  

Swatches:

Deze swatches zijn met mijn vingers gemaakt, het pigment is nu niet heel super...

Deze swatches heb ik met de applicator gemaakt die erbij zit. Zoals je ziet bevat deze swatch veel meer pigment dan dat je het met je vingers doet.

Lipswatches:

  

De lipswatches heb ik ook gemaakt met de applicator die erbij zit. Hierdoor brengt het makkelijk aan. Het voelt wel wat vettig aan op je lippen maar dat vind ik prettig.

Ik had het 's avonds opgedaan om 19:00 uur. Na 1 uurtje zag je al dat de kleur minder werd, tussen door had ik gegeten en gedronken. Als je dat niet doet blijft deze wel langer zitten. 's avonds rond 22:00 uur zag je nog een heel klein beetje de kleur zitten.

Zoals jullie vast wel weten is rood niet mijn favoriete lipstick kleur en dat zal het ook nooit worden...

Het Bourjois Colorissimo lips palette kost €13,99 en is verkrijgbaar bij de drogist.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails