zaterdag 12 mei 2012

Review: Ados Mini Nagellak

Mini nagellak vind ik zelf erg handig, het is goedkoop en hierdoor kan je meerdere lakjes kopen, zelf maak ik nooit nagellak op eigenlijk dus zo'n grote inhoud hoef ik niet perse te hebben. Vandaag review ik voor jullie 2 mini nagellakjes van het merk Ados.
Het merk Ados is vooral bekend met hun vele kleuren nagellak.




Deze 2 lakjes komen uit de zomer collectie wat je ook kan zien aan het uiterlijk;) Deze collectie bestaat uit een hele boel kleurtjes namelijk 35. Van lichte nude kleuren tot de neon kleuren.

Dit zijn de 2 kleuren:
Nr. 06 een kobalt blauwe kleur.
Nr. 21 een lila kleurtje.

Het kwastje heeft een normaal formaat.

Swatches:
Eerst even de swatches op een nagellakwiel zodat je ze naast elkaar ziet:


Nr. 06 kobalt blauw:

  

Nr. 21 lila:

  

Beide lakjes dekken met 2 laagjes. Het fijne aan deze lakjes is dat ze snel drogen. Dat vond ik erg fijn want het blauwe kleurtje draag ik nu op dit moment en toen ik het lakte deed ik dat in de winkel en is het wel fijn als het snel droogt.

De Ados mini nagellak kost €1,- p/st. voor 5ML.

Pluspunten:
- Droogt snel
-Veel kleur keuze
- Goedkoop

Minpunten:
Geen

De Ados mini nagellak is verkrijgbaar via MardyMakeUpShop  
En verkrijgbaar in onze winkel:
 Mardy's Nail en Make-Up Shop
Nootweg 89A
1231 CS Loosdrecht

Edit: Mijn moeder heeft het lila kleurtje nu al een week op, na ong. 5/6 dagen ging het pas chippen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails