zaterdag 19 mei 2012

Notd: Art de Lautrec Nagellak 459

Vandaag weer een NOTD. Dit keer heb ik gebruikt gemaakt van het nieuwe kleurtje uit de nieuwste zomer collectie van het merk Art de Lautrec. Deze collectie kregen we een tijd geleden binnen en ik kon het niet weerstaan om wat kleurtjes te nemen;)


Dit is nr. 459, een mooi licht blauw kleurtje met zilveren shimmer erin.


  


Ik heb ook nog gebruik gemaakt van een zwarte striper , hiermeer heb ik 2 streepjes gezet. Met witte nagellak en een dotting tool heb ik stipjes gezet bij de streepjes.

Wat heb ik gebruikt:
- Lemax zwarte striper
- Safari witte nagellak
- Dotting tool
- INM topcoat

Art de Lautrec nagellak kost bij ons maar €2,95 p/st. en is verkrijgbaar bij onze webshop MardyMakeUpShop.

Zijn jullie al bekend met dit merk nagellak?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails