woensdag 23 mei 2012

Neon = HOT

Neon is deze zomer helemaal HOT en omdat het nu ook al lekker weer is besloot ik om vandaag het artikel al online te zetten. 


Ik zelf vind neon helemaal geweldig, vooral natuurlijk de neon nagellak maar je hebt nog veel meer neon artikelen. Omdat het helemaal in is deze zomer hebben we een plekje in onze winkel ingericht met aan 1 kant de neon artikelen en aan de andere kant neon oranje voor het EK. 


Van neon clutch/make-up tasjes tot neon kolsjaals van neon sieraden tot neon nagellak. Je hebt op dit moment zo veel keus aan neon artikelen. Zelf vind ik het erg leuk. De roze clutch/make-up tasje kon ik niet laten liggen en deze snel gekocht net zoals de neon roze kolsjaal. De kolsjaal is er in 2 kleuren, peach en roze. De roze heb ik zelf dus en vind ik erg leuk op bijv. een basic zwart shirtje.

Wat vinden jullie van de NEON trend? Hot or Not?

Al deze artikelen komen van MardyMakeUpShop



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails