zaterdag 26 mei 2012

Lush: Give Me Five kit

Mooie, verzorgde handen, dat willen we allemaal wel! Een goede verzorging is essentieel en daarom heeft
Lush een pakketje samengesteld, met 5 producten die je helpen je hardwerkende handen schoon, zacht en
gezond te houden. Zo heb je alles bij de hand!
Give Me Five is verkrijgbaar via www.Lush.nl en in alle Lushvestigingen. 
Wees er snel bij, want op = op!


Er zitten 5 producten ins deze kit.

Ik heb ze uiteraard allemaal getest, in dit artikel vertel ik jullie mijn mening erover.

Lemony Flutter Cuticle Butter:
Iedereen kent vast wel de lemony flutter? Ik kende het wel maar had het zelf nog niet. Dus ik was wel erg benieuwd er naar.

Voedende ingrediënten als avocado, lijnzaadolie, sheaboter, bijenwas,
kamille en goudsbloem. Speciaal gemaakt om je nagelriemen soepel te
houden en je nagels mooi van kleur. Trouwens, Lemony Flutter werkt ook
prima tegen ruwe, droge plekjes op je hielen, ellebogen, knieën en tenen!


  

Mijn mening:
Het ruikt naar lemoen, wel erg sterk vind ik , als je het gesmeert hebt ruik je het nog heel lang, dat vind ik persoonlijk niet echt lekker omdat de geur me niet zo aan staat.
Wel is de butter lekker zacht dus smeert het goed uit. Ik heb het gebruikt voor mijn nagelriemen en droge plekjes op me ellebogen. Dit werkte erg goed, mijn huid en nagelriemen zagen er veel beter uit en mijn ellebogen voelden lekker zacht aan.

Sugar Scrub:

Deze bodyscrub kun je natuurlijk ook voor je handen gebruiken, met
ingrediënten als venkel, lavendel en gemberwortel.


  

Mijn mening:
de scrub ruikt lekker, het ruikt gelukkig niet te veel naar lavendel want daar houd ik niet van. Deze scrub goed, soms wel wat te grof en vooral op mijn knokkels deed het wat pijn. Ik denk dat deze beter is voor je lichaam. Wel maakt het mijn handen lekker zacht.

Tiny Hands Hand serum:

Handserum met o.a. arganolie, aloe vera, cacao- en sheaboter en
vanille. Even laten smelten tussen je handen. Vervolgens de olie goed
inmasseren, zodat je huid lekker wordt verwend.

  

Mijn mening: 
Deze ruikt lekker, je moet deze laten smelten in je handen, dat heb ik ook gedaan, heb een stukje afgebroken en laten smelten in mijn handen. Dat ging makkelijk met dit warme weer en mijn handen waren op een gegeven moment helemaal vettig. Daarna lekker ingemasseerd en toen afgespoeld want het bleef maar vettig en trok niet echt in. Na het afspoelen voelen je handen ook nog vettig aan maar dan op een goede manier, voelt erg lekker.

13 Soap Unlucky for Dirt Soap:

Oregano en rozenolie zijn van nature antibacterieel. Deze zeep is dus
perfect om vieze vingertjes weer brandschoon te krijgen.


  

Mijn mening:
Ruikt erg strek naar roze, vind ik persoonlijk wat minder. Je handen naar gebruik ruiken ook strek erna. Wel worden je handen lekker schoon ervan.

Putty For Your Hands Hand Cleanser:

Dit is een ongelooflijk zachte reiniger voor je handen, met ingrediënten
die kalmeren, verzachten en een pijnlijke huid helpen herstellen. Er zit
bijvoorbeeld sheaboter in, korenbloem en talk, voor als je handen een
beetje TLC kunnen gebruiken.


Helaas was door het verzenden deze een beetje gesneuveld.

Mijn mening:
Ik vind deze niet lekker ruiken, stinkt zelfs een beetje. Er staat op het papiertje wat ik erbij kreeg dat er zachte scrubdeeltjes in zitten, zelf voel ik hier eigenlijk niks van. Het maakt je handen wel weer lekker zacht.

Zelf vind ik het een erg leuke kit, handig voor in de winter, ook al is het nu bijna zomer....

GIVE ME FIVE! - €23,95 per kit.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails