woensdag 9 mei 2012

Catrice Revoltaire Oogschaduw paletten (nieuwe swatches)

Vele van jullie waren benieuwd wat ik vond van de Catrice Revoltaire oogschaduw paletten die jullie in mijn shoplog voorbij zagen komen.
Vandaag zal ik deze 2 oogschaduw paletten swatchen voor jullie en vertel ik mijn mening erover.

 

 

Aller eerst het uiterlijk vind ik super! De doosjes zijn heel erg mooi. Ook leuk dat het in 3d is, dat de figuurtjes erop liggen. Er zit ook een goede spiegel in.


In de paletjes zitten 3 oogschaduwen en 1 eyeliner. Er zit ook een applicator bij met aan de ene kant een sponsapplicator en aan de andere kant een eyeliner kwastje.

 

De swatches:

01 Toxic combination:
 

 

Hmm het pigment kan veel beter ! Vooral de laatste dat is de eyeliner is is slecht gepigmenteerd, als je het zoals op de foto wilt moet je er wel een paar keer over heen gaan en die heb ik aangebracht met het eyeliner kwastje, de rest met mijn vingers.

Voor de mensen die het fijn vinden om oogschaduw en eyeliner nat aan te brengen:

Ik zelf ben geen fan van om oogschaduw nat een te brengen, maar dan is het wel beter.


02 Explosive combination:
 

 

De 2 shimmer kleurtjes zijn wel goed gepigmenteerd, de roze een beetje en de eyeliner is weer tevens slecht gepigmenteerd, erg jammer!

Nat aangebracht:
Ook nat is deze weer veel beter gepigmenteerd.

 Het zijn mooie paletten, het uiterlijk is gewoon super, maar het pigment droog valt helaas erg tegen, mocht je de paletten nog willen kopen, realiseer het dan goed dat het pigment niet is zoals je van Catrice gewend bent. Of dat je ze nat moet gebruiken.



De paletten kosten €4,49 en horen bij de Catrice Revoltaire LE dus OP=OP!.
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails