zondag 13 mei 2012

Catrice Revoltaire blush, lipstick, lip brush

Vandaag swatch ik de andere producten van de Catrice Revoltaire Collectie, de mooie blush, lipstick en het lipstick kwastje.
De paletjes heb ik al geswatched, zie dit artikel.

Het nagellakje komt een andere keer aan bod.


Aller eerst de mooie blush:


Deze blush is echt heel erg mooi, vooral met de overloop van licht naar donker.

 


Swatches:
licht kleur-donkere kleur-gemixt

Zoals je ziet zijn ze niet heel donker maar perfect als blush voor een lichtere huid. Maar de kleur is ook goed op te bouwen.

De blush kost €3,99.

Lip kwastje:

Het kwastje zit in een leuke verpakking.

  

Het kwastje:

Het kwastje zelf is een prima formaat en is ook fijn in gebruik.
Zelf had ik nog geen goed lipkwastje dus toen ik deze zag wilde ik meteen deze proberen. En hij bevalt goed.!

Deze kost €2,99

Matte lipstick:


Dit is de kleur Colour Bomb.



Swatch:

  

De kleur is goed gepigmenteerd en wel vrij heftige kleur eigenlijk, maar wel erg mooi en inderdaad matte.

Deze lipstick kost €3,99.

De Catrice Revoltaire collectie is een LE en dus op=op.
Deze collectie is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails