zondag 20 mei 2012

Biodermal P-CL-E fluïde

Ik heb een tijdje de Biodermal P-CL-E fluïde gebruikt en getest. In dit artikel vertel ik jullie mijn mening erover.
Wat is de P-CL-E fluïde?

P-CL-E fluïde is een multifunctionele crème, geschikt voor alle huidtypen en speciaal ontwikkeld voor de onrustige of geïrriteerde huid die wel wat extra stimulans en ondersteuning kan gebruiken. 


Het uiterlijk vind ik er erg leuk uit zien en de geur is ook heel lekker.





Mijn mening erover:
Ik heb deze creme 's ochtends en 's avonds gebruikt na mijn reiniging. ik had voor het gebruik erg veel last van schilfertjes , vooral op mijn voorhoofd en neus. Als ik foundation draag zie je het helaas nog erger... ik was erg benieuwd of deze creme mij van mijn schilfertjes af helpt. En ja! gelukkig na een tijd gebruiken zijn mijn schilfertjes gewoon helemaal weg en hoef ik mij niet meer te schamen er voor.


 


Gebruik
Voor een optimale verzorging P-CL-E fluïde licht inmasseren op een schone en droge huid. De fluïde kan dagelijks worden gebruikt als dag- en nachtverzorging of als tijdelijke ondersteuning op momenten dat de huid wat extra’s kan gebruiken.


Verkrijgbaarheid
Biodermal P-CL-E fluïde is verkrijgbaar in een flacon van 50-ml bij drogisterijen in Nederland voor een consumentenadviesprijs van €23,50.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails