zondag 15 april 2012

Winactie: Win 2 Catrice Female duo Chalks

GESLOTEN
Omdat ik van de week op mijn artikel over 2 van de 3 Catrice Female duo chalks veel reactie's kreeg dat ze bij veel kruidvats uitverkocht zijn en daardoor heel wat bezoekers ze niet konden kopen, en bij ons bij de kruidvat ligt deze Catrice Female collectie er pas net besloot ik om 2 duo chalks te kopen voor een winactie.
Dus heb je ze niet weten te bemachtigen? Doe dan gauw mee met de winactie.!

Welke kan je winnen:


01 Love Me Gender en 03 Boys Are Back.

Wat moet je doen om te winnen?
- Laat een reactie achter. (vul wel een geldig email adres in.) Vermeld hierin dat je mee doet en wat je hebt gedaan.
- Volg mij op bloglovin en like dit artikel.

Voor extra kansen:
- Volg mij op twitter en tweet:
RT: @Nailgloss win 2 Catrice Female Duo Chalks! http://www.nail-gloss.blogspot.com  
- Promoot mijn winactie op je blog.

Deze winactie is alleen open voor inwoners van Nederland. 

Je kan mee doen t/m zondag 22 april.

Succes!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails