zaterdag 14 april 2012

Swatches: Catrice Blushes

Deze 2 blushes zagen jullie al voorbij komen in mijn laatste shoplog. Vandaag swatch ik ze voor jullie.

01 A Woman's World - 040 Chocolate Cream

  
De eerste blush komt uit de Catrice FeMale collectie. De tweede blush heb ik uit de sale bak gehaald.

01 A Woman's World:


Deze kleur vind ik erg mooi. Het is een cream to powder blush substantie. Dat merk je ook goed, als je met je vinger er over heen gaat voel je duidelijk de cream substantie maar als je het dan aanbrengt voel je dat het powder wordt.

040 Chocolate Cream:


Deze kleur leek mij erg mooi, er zit een lichte shimmer in.

Dan de swatches.:

01 A Woman's World - 040 Chocolate Cream 
De eerste swatch van de 040 Chocolate Cream is beide kleuren apart en dan als laatste de kleur gemengd.

Zoals je ziet bevatten beide goed pigment. De catrice female blush misschien iets te veel voor mijn lichtere huid.

De Catrice Famel Cream to Powder blush kost € 3,49 en de Catrice Defining Duo Blush kost €2,50 , deze komt uit de Sale bak.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails