zondag 1 april 2012

Revlon Top Speed Nail Enamel

Vandaag review en swatch ik voor jullie 2 kleuren van de nieuwste lakjes van het merk Revlon.
Geïspireerd door de laatste fashiontrends en het gemak van een sneldrogende nagellak, creëerde Revlon de limited edition Top Speed Nail Enamel Collection voor het lente/zomer seizoen van 2012.

Guave en Peachy.
Ik heb 2 kleuren mogen ontvangen, Guave en Peachy.:


Het uiterlijk:
Het zijn vrij dikke flesjes, er zit namelijk 14,7 ML in. Het uiterlijk ziet er erg mooi en strak uit.
Ze hebben een vrij normaal kwastje, niet dik maar ook niet heel dun.

Aller eerst vast de swatches op een nagellakwiel zodat jullie ze naast elkaar kunnen zien.

Beide zijn 2 laagjes.

Guave:
Aller eerst Guave, dit is een erg mooi roze kleurtje.

Deze dekt goed met 2 laagjes.

Peachy:
 Dan Peachy, zoals de naam al zegt is het een peachy kleurtje.

Deze dekt ook met 2 laagjes perfect.

Ik vind beide erg mooie kleuren, ze dekken en lakken erg fijn. Ze beloven dat het 1e laagje binnen 60 sec droog is. En dat is ook zo, ze drogen erg snel. Hierdoor kan je al gauw aan het 2e laagje beginnen, deze is ook vlot droog wel binnen 60 sec. maar is nog niet dan helemaal uitgehard. Maar dit gebeurd gelukkig ook snel.

Peachy heb ik een tijd opgehouden +/- een weekje , en wat bleef deze goed zitten zeg, zelf zonder base of top coat. Ik had haast helemaal geen chips, alleen een beetje het randje was eraf maar dat zag je amper. 

Ik ben erg tevreden over deze Revlon nagellakjes.

Deze nagellak is vrij van DBP Tolueen en Formaldehyde.

De limited edition Top Speed Nail Enamel is vanaf april 2012 verkrijgbaar in de winkel
voor een prijs van €8,95 en verschijnt in de volgende trendy kleuren: 
Guava, Cloudy, Peachy, Stormy en Emerald





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails