vrijdag 13 april 2012

Review: Sans Soucis Natural Colors Summer 2012

Deze zomer komt het merk Sans Soucis met een mooie zomercollectie.
Vandaag review en swatch ik voor jullie 2 producten van het merk Sans Soucis uit de Natural Colors Summer collectie 2012.

Ik ontving 2 mooie producten, een nagellakje in 30 Pink Fuchsia en een lipgloss in 21 Pink Magnolia.


 De Nagellak 30 Pink Fuchsia:

Het uiterlijk is vrij simpel, zwarte dop met zwarte opdruk. De inhoud is 8 ML. De op de foto's nijgt meer naar rood maar in het echt nijgt de kleur meer naar roze.

Swatch:
 
De kleur is toch echt meer roze dan rood. In het flesje op de 1e swatch foto zie je wel beter hoe de kleur in het echt is.

Op de foto's draag ik 2 laagjes maar zoals je ziet schijnt soms nog een beetje mijn nagel er door heen.

Ik vind het nagellakje fijn lakken, het kwastje is ook iets breder dan een normaal standaard kwastje.

Het Sans Soucis Nagellakje kost €11,25.

  
De lipgloss 21 Pink Magnolia:
De kleur is in het echt veel donkerder dan op de foto van de lip swatches.
De lipgloss heeft een zoete fruitige geur en smaak,toen ik de gloss er na een tijdje af had gehaald proefde je nog wel een beetje de smaak in je mond. De gloss plakt niet erg maar wel een beetje.

Deze lipgloss heeft een hele fijne applicator, de vorm vind ik erg fijn.

  

Swatch:

  
De kleur lijkt in het echt meer op de swatch op mijn arm, in het echt was de kleur wel veel donkerder op mijn lippen maar mijn camera pakte de kleur niet.

Deze lipgloss kost €12,95.

Kijk hier voor de verkoop punten bij jou in de buurt. Klik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails