vrijdag 20 april 2012

Review: Lipgloss Estee Lauder

Kennen jullie de webshop genaamd Parfumswinkel al? 
Deze webshop verkoopt heel veel verschillende producten en merken.
Vandaag review ik van deze webshop een lipgloss van het merk Estee Lauder.

Ik heb de lipgloss in kleur nr.32 Passion Berry.
De lipgloss zit verpakt in een mooi donker blauw doosje met gouden accenten.

  
De lipgloss heeft een mooi roze kleur met shimmer erin.
Zoals je op de foto ziet heeft de lipgloss een spons applicator.

Swatch:

Deze swatch is gemaakt op mijn arm en hier zie je goed de kleur.

Deze swatch is gemaakt op mijn lippen, 1e foto naakte lippen en 2e foto met de lipgloss.
Zoals je ziet geeft deze lipgloss niet veel kleur af op mijn lippen, je ziet alleen een lichte shimmer.

Mijn mening over het product:
Het uiterlijk en de kleur vind ik er erg mooi uit zien. De lipgloss zelf smaakt en ruikt erg lekker. Helaas plakt de gloss wel een beetje, ik persoonlijk houd daar niet zo van. Wat wel een voordeel is dat de lipgloss goed blijft zitten. En de kleur is ook naturel dus voor een dagje werk of school perfect.

Deze lipgloss is in meerdere kleuren verkrijgbaar en kost € 17,60.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails