dinsdag 3 april 2012

Online Armbanden

Vandaag review ik 2 roze armbandjes van de webshop genaamd Online Armbanden.


Aller eerst het Biba Summer Roze armbandje:
Deze armband is gemaakt van geknoopt draad en in het midden zit een shamballa kraal.
Deze valt vrij groot, voor mij is deze helaas wel wat te groot. Ik houd zelf altijd van strakkere armbanden.

Deze kost €10,95 en is in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Dan het braziliaans armbandje:

Deze ontving ik ook in het roze;) Deze is in vergelijking met de andere weer erg klein, deze moet ik een beetje open laten staan zodat 'ie past. Bij het Biba armbandje moet ik hem helemaal dicht trekken.

Deze kreeg ik er gratis bij. De eigenaresse geeft altijd een kleinigheidje bij de bestelling. Erg leuk vind ik dat.

Beide armbandjes om:

  

In combinatie zijn ze ook erg leuk te dragen zoals je ziet.!

Ik heb voor jullie ook nog een leuke kortingscode:
Met de code fly2012 krijg je 10% korting!.

Neem zeker eens een kijkje op de webshop: Online Armbanden ze hebben erg veel leuke soorten.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails