zondag 22 april 2012

Hema nieuwe producten

De Hema is laatst uitgekomen met nieuwe producten, zoals duo nagellak, duo lipgloss, mooie blushes/bronzers.
Van deze producten kocht ik 2 dingen namelijk de Illuminating Blush en een duo nagellakje. In dit artikel swatch ik ze voor jullie.





Als eerst even wat foto's van de mooie illuminating blush.:


  

Mooi is 'ie hé?

Maar helaas zijn sommige kleuren een overspray... Op onderstaande foto ben ik 1x met mijn vinger over de blush heen geweest:

Zo jammer;(... Maar de kleur blijft nog wel erg mooi.

Swatch:


Wauw een hele mooie kleur!.

Deze illuminating blush kost €4,50.

Dan het duo nagellakje wat ik heb gekocht. Ik kan geen nummer ofzo vinden erop. Maar ze hadden deze en  volgens mij nog 2 of 3 andere kleuren combinaties.

Deze sprak mij het meeste aan:
Aan de ene kant groen/grijzig met shimmer en aan de andere kant een blauwe metallic.

Swatches:





  
Beide zijn 2 laagjes.

Beide kleuren vind ik erg mooi , leuke duo vind ik deze.

De duo nagellakjes kosten €2,25.

Deze producten zijn al bij sommige Hema's verkrijgbaar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails