dinsdag 10 april 2012

Essence Seasons Of Extremes

De collectie van Essence genaamd Seaons Of Extremes ligt alweer een tijdje in de winkels. Ik heb van deze collectie 4 lakjes gekocht , jullie zagen deze eerder ook al in een shoplog.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.


Deze heb ik gekocht:
05 Nude Or What? - 01 It's Two Bright - 02 Brightsmates - 03We Are All Bright

Aller eerst het enige lakje uit de nude serie:
05 Nude Or What?


  
Op bovenstaande foto's draag ik 2 laagjes, dan is deze ook volledig dekkend. Ik vind dit kleurtje erg mooi, het ligt tussen grijs en paars in. Op de 1e swatch foto lijkt 'ie meer grijs en op de andere 2 swatch foto's meer paars.

Dit lakje kost €1,79 p/st.

Dan het eerste Duo lakje:
01 It's Two Bright:


Dit is het mooie blauwe basis kleurtje, helaas dekt deze niet zo goed... op de bovenstaande foto's draag ik 3 laagjes en nog zie je af en toe mijn nagel er door heen schijnen.

Dan het glitter lakje die bij deze duo hoort: 


  

Deze glitter is erg mooi! Op deze foto's draag ik 3 laagjes van de blauwe en 1 laagje glitter er over heen.

02 Brightsmates:


  
Deze dekt helaas erg slecht, hier draag ik 4 laagjes en nog zie je mijn nagel er door heen, deze is misschien beter voor mensen met korte nagels... Erg jammer!.



  
Hier draag ik weer 4 laagjes en de roze basis kleur met 1 laagjes van de oranje glitter er over heen. Hmm zelf ben ik niet zo fan van deze combinatie.

03 We Are All Bright:


  
Hierboven op de foto's draag ik 2 laagjes, opzich kan er nog een derder laagje overheen zie ik u , maar in het echt zag je mijn nagel veel minder er door heen schijnen.


  
Dan met het glitter lakje er over heen, het groene lakje is 2 laagjes en het glitter lakje is 1 laagje.

Ik vind zelf qua kleuren combinatie het blauwe lakje met de gele/oranje glitter erbij het leukst.

De Duo lakjes kosten €2,79 p/st.

Hebben jullie nagellakjes van de Seasons Of Extremes Collectie gekocht?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails