dinsdag 24 april 2012

Essence Fruity

Deze maand komt Essence met een nieuwe LE genaamd 'Fruity' Bij ons in het dorp hadden ze deze collectie nog niet maar waar bij de kruidvat bij de camping wel, alleen was er al heel veel uitverkocht.
Dus ik heb niet alles wat ik wilde maar heb wel erg leuke dingen gekocht;)


Aller eerst de scented topcoat, deze droogt snel, dat is wel fijn. En ik was natuurlijk erg benieuwd naar de geur dus rook aan het flesje, nou dat moet je dus niet doen, zo strek die nagellakgeur, echt smerig.
Deze topcoat ruikt alleen als je je nagels hebt gelakt en droog is, dan ruikt deze scented topcoat erg lekker. Naar fruit ruikt de scented topcoat.
Op zaterdag 14 april heb ik de geur topcoat op gedaan en op donderdag 19 april rook je de geur minder, maar weg was de geur nog niet helemaal.

De scented topcoat kost €1,99.

Dan de nagellakjes:
Ten eerste vind ik het jammer dat er geen nummers en namen op staan, maar gelukkig kan je deze goed terug vinden.

04: one kiwi a day…

Dit is een groen kleurtje met groene glitters erin.
Erg leuk!
  
Deze dekt met 2 laagjes goed en dat draag ik ook op bovenstaande foto's.

03 very cherry:

Very Cherry is een zalm kleurtje met paarse glitters erin.

  
Deze dekt helaas was minder, op bovenstaande foto's draag ik 3 laagjes.

Nog even swatches op het nagellakwiel zodat je ze naast elkaar ziet:

Deze nagellakjes kosten €1,79 p/st.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails