zaterdag 28 april 2012

Douglas bestelling binnen+swatches MAC producten

Een tijdje geleden plaatste ik een bestelling bij de douglas met wat MAC producten. Ik heb de bestelling al een tijdje binnen en vandaag swatch ik voor jullie de producten.




Omdat ik op goede vrijdag bestelde kreeg ik er een gratis shower gel bij. En je mag altijd 2 gratis sample's bij je bestelling kiezen.

Aller eerst de Mineralize blush in de kleur 'Gentle'.

De kleur en het uiterlijk vind ik erg mooi.

 

De blush bevat veel pigment, hiermee moet ik erg oppassen anders wordt de kleur veelste donker voor mij. Het beste voor mij is om deze met een fanbrush aan te brengen. De blush is wel wat aan de zachte kant en kruimelt al erg gauw. Dat vind ik erg jammer.!

Swatch:


De Mineralize blush kost €22,50 wat ik eigenlijk wel erg duur vind.

Oogschaduw in de kleur 'Satin Taupe':.



De oogschaduw is helaas vrij klein voor dat geld.


De kleur vind ik erg mooi, via internet is het altijd moeilijk om de kleur in te schatten maar had eerst even op  google gekeken en deze kleur leek mij het mooist.
Het pigment is erg mooi, ik gebruik deze de laatste tijd vaak voor in mijn crease.

Swatch:


De oogschaduw kost €16,- wat ik vrij duur vind voor zo'n kleine oogschaduw.

Lipstick in de kleur 'Angel.':

Deze kleur sprak mij ook het meeste aan toen ik ging kijken op google.

Het uiterlijk is erg mooi.

De kleur in het echt is heel erg mooi, de smaak is niet zo lekker eigenlijk, als je de lipstick draagt proef je het toch wel. Gelukkig na een tijde wordt het minder. De lipstick bevat goed pigment.

Swatch:


Ik heb geen swatch op mijn lippen want je ziet er eigenlijk weinig van omdat ik al best donkere lippen heb.

De lipstick kost €18,-

Als laatste het nagellakje in de kleur 'Steamy'.:

Het uiterlijk vind ik weer heel erg leuk, met de matte dop. De inhoud is 10ML .

De kleur ziet er heel erg mooi uit, je kan nooit genoeg roze nagellakjes hebben vind ik.!

De dekt met 2 laagjes.

Swatch:


Dit nagellakje kost €12,50.

Wat vinden jullie van MAC producten? Ik vind ze nog steeds erg duur en ben blij dat ik ze nou eens heb geprobeerd.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails