zaterdag 21 april 2012

Cookies by Eve's Choice

Vandaag eens wat anders dan make-up of nagellak! Vandaag review ik namelijk koekjes.
Het gaat om een nieuw merk koekjes genaamd Eve's Choice.

Ze beweren dat deze lekker en gezond zijn.
Wil je weten of ik ze lekker vind? Lees dan gauw verder.!
Er zijn 3 smaken verkrijgbaar; Lemon Green Tea, Peach Prosecco en Rose Almond.

Het uiterlijk van de verpakking vind ik erg mooi.
Leuk dat ook elke soort een andere kleur heeft.

Dit staat op de achterkant:

De ingredienten staan er natuurlijk ook op:


Zo gaat het doosje open:


Zo zien de koekjes eruit:
De kleuren zijn iets anders maar het reliëf is hetzelfde.

Bij elk pakje ziet er ook een lifestyle minizine bij.
Dit zijn goed, gemak en glamour minizines.


Ik heb van het weekend de koekjes met mijn ouders geproefd en dit zijn onze meningen over de koekjes:

- Lemon Green tea:
Deze ruikt zelf naar thee maar smaakt er helaas niet na, smaakt naar een soort van tarwe biscuitje.
Het is een Lemon Green tea koekje maar helaas proef je geen lemon.

- Peach Prosecco:
Deze ruikt naar vanille. Dit koekje bevat duidelijk stukjes perzik erin en smaakt ook naar perzik.
Bij dit koekje proef je duidelijkst een smaak.
Deze vond ik persoonlijk het minst lekker. Maar mijn moeder vond deze juist het lekkerst.

- Rose Almond:
Deze ruikt naar cake, wel lekker. Deze proeft denken we wel naar roos, we hebben natuurlijk zelf nooit een roos geproefd dus je zou niet weten aan welke smaak je zou moeten denken.
Deze vind mijn vader en ik het lekkerst.

Persoonlijk zullen dit niet mijn favoriete koekjes worden.

Deze koekjes zijn in een multipack verkrijgbaar hierin zit 3x2 biscuits. En kost €2,80 en is verkrijgbaar bij de C1000.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails