donderdag 19 april 2012

Bestelling Douglas

Ik heb vorige week bij de Douglas een bestelling gedaan. Ik had nog wat cadeau kaarten liggen maar ik kom eigenlijk nooit bij de douglas dus had ze nooit uitgegeven. Vorige week las ik op twitter dat de douglas nu ook MAC online verkoopt, super leuk natuurlijk want ik heb geen MAC counter hier in de buurt. Dit vond ik een mooie kans om mijn eerste MAC producten te bestellen.

Dit heb ik besteld:
MAC Blush 'Gentle' €22,50


MAC Nagellak 'Steamy' €12,50

MAC oogschaduw 'Satin Taupe' €16,-

MAC lipstick 'Angel' €18,-

Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de MAC producten omdat ze niet heel goedkoop zijn verwacht ik wel goede kwaliteit er voor terug. 
Ik ben erg blij dat ik de douglas cadeau kaarten nog niet eerder heb uitgegeven;) Ik kreeg ze trouwens voor mijn verjaardag vorig jaar.

Als de producten binnen zijn zal ik nog een artikel maken met swatches.

Hebben jullie MAC producten? Zo ja wat is jou favoriet? Zo nee welke zou je graag willen?
Hebben jullie wel eens bij de douglas online besteld?




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails