zaterdag 31 maart 2012

Your Feather Fashion: Veren oorbellen.

Vandaag review ik voor jullie hele leuke veren oorbellen.
Deze zijn afkomstig van de webshop: YourFeatherFashion
Ik heb het setje genaamd Pheasant 4 Green.


Ik kreeg er ook een leuk visitekaartje bij.

Er zitten bruine veertjes , bruine suede veters en een groene bedel aan de onderkant. De groene bedel zie je helaas niet goed op de foto.


Ik vind deze erg leuk, veren oorbellen zijn op dit moment helemaal in.
Het product zelf ziet er goed uit en ook van goede kwaliteit.


Je moet bij deze oorbellen wel zelf voor een achterkantje zorgen aangezien die er niet bij zat.

Ik vind ze leuk!

You Feather Fashion verkoopt nog meer leuke artikelen zoals: armbanden, hairextensions, sjaals etc.

Deze oorbellen kosten €15,50.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails